24 czerwca 2011

Recenzja : Soraya - Baza silikonowa do cery normalnej i mieszanej

Soraya - Baza silikonowa do cery normalnej i mieszanej.   



Baza silikonowa... cudo. Dziś nie wyobrażam sobie wyjść na większa imprezę bez takiego "zagruntowania" twarzy ;) A teraz do rzeczy czyli konkretnie o tej bazie. Miałam ja jakieś 2 lata. Moim zdaniem to długo. Pojemność wydaje mi się całkiem ok. O samej bazie nie mogę dużo powiedzieć ponieważ nie mam porównania do innych. Jednak przy pomalowaniu się koło godziny 21, to o godzinie 6 rano spokojnie miałam co zmywać z twarzy. A więc, jak widać baza jest ok. Podkład się na niej ładnie rozprowadza, nie mam do niej zastrzeżeń, zastanawiam się właśnie nad zakupem jej lub z Inglota. Podsumowując jak za ok. 20 zł jest to super produkt firmy Soraya (moim zdaniem firma ta jest beznadziejna). Z tego co obiło mi się o uszy, z tej serii jest też podkład, ale nie miałam przyjemności go stosować.


Przepraszam też, że nie mogę was pokazać zdjęć produktu, ale koniec produktu był 
dla mnie dużym zaskoczeniem. 








Informacje ogólne:
Cena: ok. 20 zł (tak mi się wydaje)
Pojemność: 33 ml
Data ważności : 36 miesięcy
Mój kolor : -
Ocena : 8/10

4 komentarze:

  1. Widzę, że jest warta zakupu. Ale na razie mam bazę z Hean i jest całkiem dobra ;)

    Mam pytanko, wysłałaś już może nagrodę z giveawaya ? Pytam, bo jeszcze do mnie nie doszła.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam chyba kiedyś podkład z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam Ci email z moim adresem, jeśli chodzi o Twoje rozdanie, które wygrałam dostałaś go?

    OdpowiedzUsuń