6 września 2012

Rudy lisek / Joanna Ultra kolor system SZAMPON podkreślający odcienie rudości, czerwieni i kasztanu


Producent: Joanna
Produkt: Ultra kolor system SZAMPON podkreślający odcienie rudości, czerwieni i kasztanu 
KWC: 4.00 / 5

Kolor: Ładny, czerwony kolor. Bardzo podoba mi się ten kolor, ale niestety jak to  szampon polepszający kolor włosów, niemiłosiernie brudzi miejsce w którym go używamy ( w moim przypadku wanna)



Konsystencja: Normalna, jak to szampon. Różni się tylko  kolorem. Dobrze się pieni.



Efekt: I tu mam problem. Ja generalnie nie widzę różnicy, niestety. Zawsze kusze się na te szampony i odżywki do rudych włosów, ale przy moim codziennym myciu, włosy i tak muszę malować średnio co 3,5 tygodnia. Fakt, faktem po używaniu tego typu szamponu kolor był odrobinę bardziej żywy. 
Opakowanie: Przyjemnie w użyciu. Normalne opakowanie. Dzięki zamknięciu, możemy postawić szampon na "głowie" i zużyć do końca.
Jak stosować:

Dla: Tak jak piszę producent. Włosy rude, czerwone czy kasztanowe. 
Cena: Ok. 8 zł
Gdzie kupić: Ja swój dorwałam w osiedlowej drogerii, nie widziałam w Rossmannie czy Naturze. 
Skład:

Czy kupie ponownie: Raczej nie. Fajny produkt, ale ma te nieszczęsne SLSy, a po farbowaniu i tak mam suche włosy.

OCENA: 6/10


XOXO 
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz