8 września 2012

DermoProgram / Peeling enzymatyczny Liren


Producent: Liren - Dr Irena Eris
Produkt: Peeling enzymatyczny 
KWC: 3,22 / 5

Zapach: Podoba mi się. Jest delikatny, nie chemiczny. Niestety nie powiem wam czym pachnie bo do opisywaniu zapachów nie mam daru ;)

Kolor: Lekko różowy. Po zostawieniu na skórze staje się przezroczysty.
Zmywanie: Nie zauważyłam większych problemów. Przy użyciu ciepłej (nie gorącej) wody wszystko suuper schodzi. 




Konsystencja: Kremowa. Bardzo miła w użyciu, może nie ułatwia rozprowadzania ale fajnie się trzyma skóry. 
Efekt: Czyli to co najważniejsze... Skóra po użyciu jest przyjemnie gładka. Dotykając twarzy czujemy, że martwy naskórek czy skórki zniknęły. 

Opakowanie: Przyjemna ilość, którą można zastosować 2 razy z jednego opakowania. Generalnie nie mam mu nic do zarzucenia. Pojemność to 10 ml.
Jak stosować: 

Cena: Ok. 3 zł za jedną saszetkę (?)
Gdzie kupić: Swoje kupiłam w Rossmanie.  
Skład:

Czy kupie ponownie: Jeżeli nie znajdę nic w większej wersji to zostanę przy tym ;) Generalnie ja i mój TŻ jesteśmy z tego zadowoleni. 


OCENA: 7/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz