21 grudnia 2011

Bomb(k)owe paznokcie !

Moje pazurki w zeszłym tygodniu :



A na nich :

Miss Sporty - 150
Czerwona czerwień. Idealna na święta. Odkrycie tego miesiąca :)

+

Essence collor & go - 67 make it golden
Coś mnie naszło na złote drobiny. Tak drobiny, ale drobinki. Lakier kocham, oby więcej takich.

A teraz w tym tygodniu :


A na nich :

p2 - Passion
Ciemniejsza czerwień, wpadająca w bordo. Fajny lakier, niestety bardzo nie trwały.

+

Essence collor & go - 67 make it golden
Coś mnie naszło na złote drobiny. Tak drobiny, ale drobinki. Lakier kocham, oby więcej takich.






5 komentarzy:

  1. Jesteś zadowlona z lakieru do paznokci firmy Miss Sporty? Ja miałam kilka razy i zawsze to była porażka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm zależy.
    Kolor czerwony jest super (moje 2 opakowanie) oraz lakiery z kolekcji Clubbing (czy jakoś tak). Inne jak dla mnie są straszne.

    OdpowiedzUsuń