23 września 2012

Początek JESIENI... / P2 050 + GR 169

Dzień dobry wszystkim. Jeżeli jeszcze ktoś nie wie oficjalnie mamy jesień. Laato nam już uciekło i coraz bliżej są ciepłe swetry, ogromne kominy i wielkie czapy na uszy ;) Osobiście jestem wielką fanka jesieni. Zdecydowanie jest to moja ulubiona pora roku. Co dziwne mój typ urody to też Jesień


Dziś chcę pokazać wam typowo jesienny wygląd moich paznokci. Kolorowe lakiery odeszły do lamusa. Teraz w grę wchodzą wszystkie kolory ziemi. Mile widziane są również kolory liści spadających z drzew, czyli wszystkie czerwienie, bordo i pomarańcze. 



Mój lakier jest z P2. Bardzo żałuje, że te lakiery są tylko dostępne w Niemczech,ale do rzeczy. Numer to 050 get together ! Jest to kolor z gamy tzn. "nudziaków",ale dość ciemny, wpadający w brąz. Solo nie podobał mi się nie moich paznokciach, więc dodałam na niego TOP'a z Golder Rose w numerku 169. Są to tzn. plastry miodu zatopione z mini brokatem w bezbarwnym lakierze. Całość prezentuję się OK. Lakier z P2 utrzymuje się dobrze, max do 3 dni bez poprawek. 



A jakie jest wasze nastawienie do Jesieni ? Cieszycie się tak jak ja ? 

XOXO
Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz