22 stycznia 2013

Biegiem do Rossmanna / Podkłady - 40% !

Rossmann coraz bardziej zaskakuje. Najpierw -40% na cała kolorówkę, a teraz - 40% na wszystkie podkłady ! Super okazja, ale jak to po ogłoszeniu takiej nowiny, półki są w 1/2 puste. Mówię tutaj o kolorach jasnych, z ciemniejszymi nie mam takiego problemu. 


Ja skusiłam się na podkład Rimmela Match Perfection. Stojąc przed półką z podkładami, oczywiście nie wiedziałam jaki wziąć.  Czy żelowy czy płynny ? Padło na płynny, ponieważ tylko z tego znalazłam swój kolor. Kolory podkładów żelowych zaczynały się od 201, więc taki bladzioch jak ja mógł sobie tylko pomarzyć o kupnie tego kosmetyku. 

Mój kolor to 200 Soft Beige


Czy któraś z was go używała ? Jesteście z niego zadowolone ? 

XOXO
Kasia

5 komentarzy:

  1. jutro idę do rossa ale nie jestem jeszcze zdecydowana :/



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go i oddałam, świeciłam się po nim zaraz po nałożeniu, po przypudrowaniu i w ogóle niezby dobrze mi się z nim współpracowało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadziej , że u mnie tak nie będzie. Na pewno pojawi się recenzja :)

      Usuń
  3. Dzisiaj pojawi się u mnie wish lista i będzie wiadomo czego szukam na wyminę :)

    OdpowiedzUsuń