5 listopada 2012

TAG: Moje włosy w pigułce




1. Twój naturalny kolor włosów:
Ciemny blond, nazywany prze zemnie mysim ;)

2. Twój obecny kolor włosów:
Rudy. Aktualnie "zrobiony" farbą fryzjerską, niestety nie wiem jaki numer. Teraz zastanawiam się pomiędzy Joanna (płomienna iskra), a Delią (rudy).

3. Aktualna długość Twoich włosów:
W piątek byłam u fryzjera, więc teraz mniej więcej do brody.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Jak najdłuższe ^^ ale satysfakcjonowałaby mnie długość do połowy pleców. 

5. Jak często podcinasz końcówki?
Różnie, najczęściej w zależności od potrzeb. Mniej więcej co kwartał. 

6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
Ją proste jak druty! Bardzo tego nie lubię, bo przez to nie są podatne na skręt. Więc o lokach mogę zapomnieć. A drugi misiu, to fakt, że brak im przez to objętości.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Średnią, a więc nie jest źle, ani dobrze. 

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.) ?
Za czasów gdy nie farbowałam włosów, miała problemy z przetłuszczaniem się ich. Obecnie to milionach farbowań, włosy u nasady są "tłuste", a na końcach niemiłosiernie suche. 

9. Jak wygląda Twój codzienny rytuał pielęgnacyjny?
Z reguły myję włosy wieczorem, wtedy je suszę i "układam". Zdarza się też mycie rano, ale bardzo sporadycznie. Nie wyobrażam sobie życia bez suszarki, która ratuję mnie, bo oszczędza mi dużo czasy na układaniu ich.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy) ?
Na pewno obciążenia, w każdej postaci. Mam na myśli odżywki bez spłukiwania, jedwabiu (niestety), itp. Myślę też, że nie lubią ciepłego strumienia z suszarki, jak i produktów do stylizacji. 

11. Co lubią Twoje włosy (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co Ci przyjdzie do głowy) ?
Na pewno lubią był spłukiwane zimną wodą, są wtedy miękkie i lśniące. Dobrze też reagują na szampony "naturalne". 

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Nie mam za dużego wyboru, bo mam za krótkie włosy by je związać, a więc tylko rozpuszczone, świeżo umyte kudełki. 

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
"Nie farbuj nas, nie obciążaj i używaj maski!" No ale cóż to nie koncert życzeń ^^


Bardzo ciekawy TAG, wszystkie osoby które mają ochotę odpowiedzieć na pytania, zapraszam :)

XOXO
Kasia

1 komentarz:

  1. Zostałaś u mnie wyróżniona :)
    Zapraszam więcej tu:
    http://themagicalworld94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń